donderdag 20 oktober 2011

 Cartridge Christmas Cheer

doosje idee hobbymaatje

12 opmerkingen:

  1. Wat leuk heb je dat weer gedaan. Het doosje vind ik ook heel erg leuk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Schitterend gemaakt allemaal Lenny. Het ziet er weer heel mooi en gezellig uit. Heel veel liefs van Ineke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterende creaties allebei .
    Mooi model van allebei
    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn weer mooi Lenny.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het zijn weer twee hele leuke creaties Lenny, prachtig!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat is dit schitterend gemaakt Lenny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Twee superleuke creaties Lenny!!

    Fijn weekend!
    San

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hoi Lenny,

    Ze zijn weer enig.
    De schommelkaart met Magnolia stempels in ook heel erg leuk, geeft net iets meer aan je kaart zo'n leuke vorm.

    Liefs Aya

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige creatie.
    Ik heb even rondgekeken op uw blog wat een mooie creaties maakt u.
    Ik ben gelijk volger van uw blog geworden.

    Groetjes sylvia.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hallo Lenny,
    hartelijk dank voor je lieve berichtje op mijn blog.
    Je hebt prachtige creaties gemaakt.
    De doosje en de kaartje zijn erg mooi!
    Liefs
    Swaani

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige creaties zeg, de sterdoos komt me bekend voor hihi, prachtig.
    liefs Janny

    BeantwoordenVerwijderen