maandag 6 mei 2013

 Opdracht kaartje maar welke is het leuks



11 opmerkingen:

  1. wat lief!
    die kinderwagens zijn gaaf!
    en de baby's zijn dat ook stansen?

    liefs gerrie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtige kaarten Lenny.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is echt heel moeilijk kiezen.. toch denk ik de ooievaar. Xx naatje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Voor een tweeling dat is niet zo gemakkelijk om daar wat voor te maken, maar jij hebt dat perfect 3 keer gedaan.
    De bovenste kaart vind ik wel de schattigste, maar ze zijn alle drie heel mooi.
    Tof gedaan Lenny.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik kan niet kiezen, ik vind ze allemaal even geweldig!!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ze zijn allemaal mooi Lenny. Maar die met de kinderwagens vind ik het leukst.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ze zijn super! ik vind zelf de 2e erg schattig.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hallo,

    Ik vind ze allemaal even schattig...

    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hoi die Lenny,

    Ik vind de tweeling heel vrolijk en kleurig. Vooral die in de kinderwagen. Dan de ooievaar. Tja dat blijft toch bijzonder en daar gaat mijn voorkeur naar uit. Hele gezellige lieve kaartjes. De groetjes van Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ze zijn allebei zo leuk! Ik kan niet kiezen, hahaha!

    Hugs, Laura

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wowy wat een leuke kaartjes Lenny!!

    BeantwoordenVerwijderen