donderdag 16 juni 2011


Idee van Hobbymaatje

8 opmerkingen:

  1. Hele mooie kaart, ook prachtig van kleur!! Ik vind die hanger heel erg lief, ook leuk voor op een kinderkamer of zo!!

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik zie hier weer mooie creaties voorbij komen!
    Je hanger is echt gaaf geworden.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hieronder de kaarten met de kabouters zijn leuk zeg.
    En die hierboven zijn erg mooi vooral je hartenhanger

    gr miriam

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Leny,
    Nog bedankt voor het berichtje/antwoord op mijn blog. Wat zijn je hartjes leuk geworden. Zo heb ik ze nog niet eerder gezien.Wat een leuk idee van een hobbymaatje.Je kaartje leuk van kleur en dat springt er zo uit. Dat lintje doet het erg leuk links.
    Groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een heel leuk kaartje en een super mooie slinger!
    Groetjes van Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke dingen heb je gemaakt Lenny. Je hanger is mooi. Ik vind je kabouters ook erg schattig.

    Groetjes Monique

    BeantwoordenVerwijderen
  7. He geen kabouter!!! Geintje, maar wat heb je nou allemaal weer voor moois gemaakt.
    Prachtig hoor zowel je kaart als je hanger.
    groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen