zondag 15 november 2009

kerst kaartje


4 opmerkingen:

  1. hoi hoi.
    je bent weer lekker bezig.
    ik vind vooral die met die kerstboom en meisje erg leuk geworden.
    die kleuren zijn heel mooi,

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Lenny
    Jij bent lekker bezig.
    Je weet toch wel dat een dag maar 24uur heeft hahaha.
    Ook dit kaartje is weer schattig.
    Bedankt nog voor je reactie.
    Hugs Corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hoi Lenny wat heb je weer een schitterende kaartjes gemaakt supermooi!

    liefs Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. hoi Lenny,wat een leuke is deze kaart,ze doen bij stampavie een challenge met maskeren
    deze kaart voldoet helemaal,ik zou zeggen plaats een link daar bij stampavie,hey is tot de 29ste

    O,ja,ik heb een nieuw blog,zou het leuk vinden als je daar een kijkt,misschien volgen hahaha
    http://sonjabekker.blogspot.com
    jij zit op het andere blog zie ik,en die wil ik eigenlijk wegdoen,vandaar.

    Liefs Sonja

    BeantwoordenVerwijderen